1. პროექტის სახელი: გეომეტრია და ყოველდღიურობა.
2. პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით: მოსწავლეები იკვლევენ
გეომეტრიის როლს მოსწავლეთა და სხვადასხვა ადამიანების ცხოვრებაში.
3. პროექტის სრული აღწერა: პროექტის კვლევა მიმდინარეობს რამდენიმე მიმართულებით: ა) გეომეტრიის გამოყენება ჩემი და ჩემი გარემოცვის ყოველდღიურ ცხოვრებაში. (თვითდაკვირვება, დაკვირვება
სხვებზე,
ინტერვიუები,
ფოტოგადაღებები).
ბ)
გეომეტრიის გამოყენება ზოგადად,
სხვადასხვა
პროფესიის
ადამინთა
ცხოვრებაში.
(ინტერნეტი,
ინტერვიუები, წიგნები). გ)გეომეტრიული სტატისტიკა.
( ცხრილებისა და დიაგრამების აგება). გ) გეომეტრიის როლის მოძიება ისტორიულ წყაროებში: გეომეტრიის მნიშვნელობა
გლეხის ცხოვრებაში.
(საქრთველოს
სხვადასხვა
კუთხეებში
არსებული
ძველი
სიგრძისა
და
წონის
ერთეულები,
ფართობის
გამოკვლევა,
მოძიება
და
მათი
დღევანდელ
ერთეულებთან
შედარება).
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 13-16 წელი
5. ვადები ხანგრძლივობა: 1-2 თვე.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: სტატისტიკის განხორციელება კლასში: მასალების მოძიება ინტერნეტის გამოყენებით, ინტერვიუს აღების
მეთოდით
საკითხში
ჩაღრმავება,
დისკუსიის
გამართვა,
ბლოგების
შექმნა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები ისწავლიან ინტერვიუს აღებას, შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს. ისწავლიან ჯგუფურ მუშაობას, ურთიერთთანამშრომლობას და გახდებიან
უფრო
კომუნიკაბელურები.
პროდუქტები:
ფოტოალბომი,
პრეზენტაცია,
ფოტოების
გამოფენა,სხვადასხვა
ფორმის მიწის ნაკვეთების გაზომვა, ფართობის გამოანგარიშება
8. სარგებელი სხვებისთვის: გეომეტრიის პრაქტიკული
გამოყენება
და
უნარ-ჩვევათა
გამომუშავება
მოსწავლის
მიერ
ყოველდღიურ
ცხოვრებაში.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მშობლიური ენისა და ლიტერატურის როლი, მისი ცოდნის აუცილებლობა მოსწავლის მიერ სხვადასხვა პროფესიის ადამიანისაგან ინტერვიუს წერისას.
ისტორია - გაეცნობიან ძველად ხალხს რა კავშირი ჰქონდათ გეომეტრიასთან
როგორ დამკვიდრდა გეომეტრია ადამიანის ყოველდღიურობაში.
გეოგრაფია - სხვადასხვა კუთხის და სხავდასხვა ქვეყნის ხალხის საზომი ერთეულების გამოკვლევა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий